آگاهی ، اعلان فاتحه وراهپيمايی
اتحادیهء انجمنهای افغانها در هالند  اتحادیهء انجمنهای افغانها در هالند

برگشت همه به سوی اوست

خودکشی جوان 21 ساله  افغان در کمپ پناهنده گی Voght  ایالت Noord brabant کشور هالند

 

رسول احسانی یک جوان پناهجوی افغان در شب یکشنبه نهم می دست به خوکشی زده و در آّ ب غرق گردیده است. این جوان ناکام که به علت شرایط دشوار پناهنده گی در کشور هالند از چندی به این طرف دچار افسرده گی و دیگر تکالیف روانی گردیده بود، بعد از مصاحبه با مقامات آی ان دی در هفته گذشته تصمیم به خود کشی المناک گرفته است.

مراسم فاتحه و یاد بود این جوان همراه با یک راهپیمائی خاموش به روز یکشنبه 22 می از ساعت دو الی چهار بعد از ظهر در آدرس زیر گرفته میشود. جنازه اش قبلاٌ به افغانستان انتقال یافته است.

 

روح پاک این جوان معصوم وهموطن ما شاد باد

 

اتحادیهء انجمنهای افغانها در هالند  واتحاديه فرهنگی هزاره ها درهالند از هموطنان ما تقاضا مینماید تا در مراسم فاتحه و راه پیمائی خاموش اشتراک نمایند، تا هم موجب غمشریکی و تسلیت فامیل اش گردد و هم با اشتراک تان همدردی و احساس هموطنی تان را در دفاع از حق مشروع هموطن مهاجر تان اداٌ نمائید.

 

Datum: zondag 22 mei 2011

Tijd:     14:00 uur – 16:00 uur

Adres:

AZC Voght, gebouw 8

Reutsedijk 7, 5264 PC VUGHT

Tel: 073 6921731

 

***

 

پيام تسليت اتحاديهء انجمنهای افغانها درهالند

 

     با دريغ  وافسوس به وسيلهء دوستان نزديک جوان  نامراد رسول احســــــانی از کمپ پناهنده گی AZC- Voght)) آگاهی يافتيم که اين جوان تحت فشار های روانی ناشی از شرايط دشوار پناهنده گی دست به انتحار ( خود کشی) زده است.

هيآت اجراييه اتحاديه وبخش حقوقی آن درحالی که دوستان وهموطنان را غرض شرکت در مراسم فاتحه وراهپيمايی فرا ميخواند، عميق ترين تأثرات خويشرا نسبت اين واقعه دلخراش به دوستان، اقارب وخانواده مرحومی تقديم داشته واز بارگاه ايزد متعال بهشت برين به جوان نامراد وصبر جميل به بازمانده گانش استدعا ميدارد.

 

                                                                    با درود های فراوان

                                                                       هيأت اجراييهء

                                                            اتحاديهءانجمنهای افغانها درهالند

 

 

 

پيام تسليت اتحاديهء فرهنگی هزاره ها درهالند

با تاسف ودرد آگاهی يافيتم؛ جوان ناکام رسول احسانی  که بعد ازسپری کردن مشقات فراوان خود را به هالند رسانيده وتقاضای پناهنده گی نموده بود، به علت شرايط دشوار پناهنده گی در اين کشور دست به انتحار زده است.

اتحاديهء ما درحالی که در کوردينه بارهبری اتحاديهء انجمنهای افغانها درهالند در رابطه به انتقال ميت همکاری های لازم را با دوستان وی در کمپ انجام داد، اينک به آگاهی میرساند که دوستان به فراخوان ما لبيک گفته ودرمراسم سوگواری مرحومی اشتراک فعال ورزند.

هيأت رهبری اتحاديه فرهنگی هزاره ها درهالند مراتب تسليت خويشرا تقديم داشته به مرحومی فردوس برين وبه خانواده ودوستانش صبر وشکيبايی ميخواهد.

                                                                                 با احترام

                                                                      محمد  شريف شريفی سالار

                                                          رييس اتحاديهء فرهنگی هزاره ها درهالند


May 23rd, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.




زلیخا پوپل از هالند
روحت شادو بهشت برین جایت باد ای جوان نامراد ومآیوس وطن. من به صفت یک عضو اجتماع افغانی خود را درین غم بزرگ هم میهنان شریک میدانم تآثرات عمیق را نسبت این حادثه المناک ابراز نموده به فامیل محترم به نزدیکان و مردم مجیب هزاره تسلیت عرض میدارم.و صبر جمیل برای تان از بارگاه ایزد متعال خواهانم.




پیام تسلیت انجمن آریانا
با تاسف عمیق از حادثه المناک پایان زنده گانی جوان مذکور مطلع گردیدم و با امکانات ممکنه همکاری کرده که اینک تسلیت به بازمانده گان شان خواسته و برای مرحومی بهشت فردوس خواهانیم انجمن آریانا




يادداشت اتحاديه انجمنهای افغانها درهالند
لطفاً در آدرس کمپ به عوض voght کمپ Vught خوانده شود همچنان انجمن فرهنگی آريانا ( دن بوش) منحيث انجمن محلی وافغانهای مقيم کمپ مذکور ودوستان مرحومی که همکار وغم شريک در اين پروسه ميباشد در پهلوی اتحاديهء انجمنهای افغانها درهالند واتحاديه فرهنگی هزاره ها افزود خوانده شود.




داکتر راضیه هوتکی
پیام تسلیت شورای زنان افغان در فدراتیف روسیه ! با تاسف عمیق از حادثه المناک پایان زنده گا نی جوان ناکام رسول احسا نی که بعد ازسپری کردن مشقا ت فراوان خود را به هالند رسانيده وتقاضای پناهنده گی باعث مرگ وی گردیده اینک تسلیت به بازمانده گان شان خواسته و برای مرحومی بهشت فردوس خواهانیم . داکتر راضیه هوتکی رئیس شورای زنان افغان در فدراتیف روسیه




داکتر حسیب (عزیز کوهستانی)
من هم پيام تسليت خود را به خاطر حادثه المناک که منجر به پایان زنده گانی جوان مذکور گردید خدمت همه هموطنان خود و به خصوص هموطنان من مقیم هالند تقدیم نموده وروح شادو بهشت برین به این مرحومی از ایزد متعال خواهانم.




بشیر دژم وخانواده
مراتب تسیلت عمیق مارا هم نسبت این واقعه المناک و بی توجهی مقامات مسوول کشور هالیند پذیرفته برای دفاع از حقوق انسانی افغانهای خود با هم باشید تا همچو حوداث ناگوار باعث تاثر وتالم خانواده های مان نه گردد، خداوند بیامرزدش.



پيام تسليت شما


  • پيام شما پس از بازبینی منتشر خواهد شد.


نام (لازم):
پست الکترونیکی (نمایش داده نمیشود):
پيام شما:
 
 
مشعل